Klumpeduns

Häromdan tappade jag mobilen (igen) och det slog mig inte först några timmar sedan att jag inte har alla mobilnummer kvar. Vissa fanns sparade på mitt sim-kort sedan långt tillbaks när jag hade min SonyEricsson.

Ni som gett mig era nummer mellan ca ett år och någon månad sen, kan gärna sms:a eller maila era nummer, så sparar jag dem på sim-kortet direkt, för vi alla vet att jag kommer tappa den igen. Frågan är bara när.

 Jag kan vara riktigt klumpig av mig ibland och det vet Max, han skaffade försäkring till mobilen när han köpte den.

FYI, så var jag jätterädd om den från första stund, jag fick mobilen i födelsedagspresent förra året och vill ha den ett bra tag framöver. Tror dock att jag "bara" tappat den fyra gånger på ett år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0