Snowflakes

Rena snöstormen här i Ronneby. Skulle ut och testa hans kamera åt honom men vädret säger emot. Jag är dock inte minsta förvånad, det är alltid kallt på min födelsedag. Är det inte slask, snö eller regn har det tidigare varit oväntade prover i skolan eller jobbiga läkarbesök.

Men vädret är inget problem. Just nu far två saker kring i huvudet på mig:

1. Är det för konstigt att baka åt min pojkvän idag?, i och med att han planerar att köpa hem tårta till mig? Jag har fått bak-sjukan, kan inte sluta! Jag älskar honom och vill att han ska komma hem till en doftande lägenhet och skämma bort honom.

2. Vår toalett är läskig. Den här lägenheten har inte varit renoverad på Gud vet hur länge. Att vår kyl ibland spinner som en katt, eller surrar som ett bi har vi vant oss vid. Nu knakar toaletten till som om den kommer spricka eller lossna från golvet vilken sekund som helst. Den är real old, spolknappen ska dras uppåt inte nedåt som de senaste modellerna. Högt olämpligt att vara tjej nu, vi kan ju inte stå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0