Stinky Princess

Sprungit fram och tillbaka till tvättstugan, diskat och städat förfullt. Max har bara halvdag idag och borde vara hemma vid ett. Igår föreslog han att vi kan gå ut på en fin restaurang i Karlskrona ikväll. Så min plan är att hoppa in i duschen direkt efter tvätten och göra mig fin. Kom och tänka på att jag gått omkring osminkad hela veckan. Men sambon tycker tydligen jag är söt tom när jag sover.

Max: Du sov där som en liten prinsessa. Du var så söt...
Jag: Aw, vad gullig du är
Max: ... och luktade illa.

Han är för underbar eller hur? Det jag inte fattar är att vi tar munvatten varje kväll innan vi lägger oss, men det håller inte ens under 6 timmars sömn.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Har du fixat din design helt själv? :)

2011-02-26 @ 16:11:33
URL: http://topseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0