20110117


[foto taget från kyrkan i Ronneby]

God eftermiddag till er! Har precis pluggat teori och sökt mer jobb på arbetsförmedlingen. Det är vansinnigt hur få lediga tjänster det faktiskt finns i hela länet. Näst minst jobb i hela Sverige. Förbered er på att bli chockerade; till och med McDonald's gick i konkurs här i Ronneby!

Jag har två ynka deltidsjobb och har för mycket tid över. Som Mysteryshopper kan jag, liksom mitt andra deltidsjobb, jobba över hela Sverige vart jag än befinner mig. Kommer bli betydligt lättare när jag fått mitt körkort och kan åka lite överallt, inte tal om att söka heltidsjobb i andra län i närheten eftersom jag kan pendla och inte behöva förlita mig på tågen.

För övrigt har jag sysselsatt mig med att se på Seinfeld och borstat tänderna. Med en eltandborste! Ni hör ju hur spännande jag kan leva ibland.

Kommentarer
Postat av: erika

Visst har jag vart där? :D

2011-01-17 @ 15:02:21
Postat av: Sara

Yes, det var vid den där brunnen med färgbelysningen du och Nina tog kort ;)

2011-01-18 @ 16:57:35
URL: http://saramariesmith.blogg.se/
Postat av: erika

Där ser man :) Inte ofta jag kommer ihåg sånt :P

2011-01-21 @ 19:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0