Ansiktsbok fråga

No offence till mina vänner men ni är nästan alla faceboknördar, så om någon har svaret på min fråga bör det vara en av er. Är faebook sidan tillfälligt oåtkomlig eller är det bara vår dator som inte vill in på den sidan längre? Jag är inte särskilt förtjust i facebook (jag förstår ironin med att ha facebook gilla-knappen här då) men jag har kvar kontot för två anledningar; hänga med vad som händer släkten i staterna och hålla koll på kommande signeringar/spelningar för Sebastian - som förresten fyllde år för några dagar sedan. Jag tycker vi som inte grattat (är det ens ett ord?) honom borde göra det. Hur jag ska göra det vet jag inte ännu. Jag kan inte skicka en grattis-kommentar för sent heller.

Hursomhelst så vill jag bara veta. Tvivlar på att de gått i konkurs - om något så lär folk buga för facebook killen som skapade sidan och utse honom som 2000-talets nya Gud. Det var kanske lite att ta i men hela världen är som besatt av ansiktsboken. Men ta det inte som en pik, jag påpekar bara det jag vittnat.

Kommentarer
Postat av: frida

fortfarande har du inte läst min blogg, kanske ska stänga ner den ;)

2011-01-07 @ 02:47:25
URL: http://fridalindgreen.blogg.se/
Postat av: erika johansson

Jag var nyss inne på fb :) Har nog varit det varje dag de senaste dagarna och inte haft nå problem.

Hoppas det löser sig för dig! :)

2011-01-08 @ 13:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0