Byxlös

När man bott ihop ett tag lägger man kanske inte längre lika mycket märke på varandra som man gjorde tidigare. Men det kan ju vara både på gott och ont. Bra är det om man har en riktigt dålig dag och känner sig lite ful eller håret börjar bli smutsigt.

Max: Har du inga byxor på dig?! frågae han chockerande
Jag: Nej.
Max: När tog du av dem?
Jag: Jag tog aldrig på mig byxor överhuvudtaget.

Jepp, jag är riktigt lat ibland, men FYI, så hade jag byxor imorse, det var först efter duschen jag struntade i dem.
Så jag har med andra ord bara gått omkring byxlös i åtta timmar.
Låtsas inte som om ni inte gör detsamma ibland!

Kommentarer
Postat av: frida

haha ja men det är inte alltid man ser saker, man tänker inte på allt o tror inte precis han går o kollar om du har byxor på dig hela tiden, herregud vad ska byxor göra för nytta när man e med sin kille ;) <3

2011-01-06 @ 01:13:44
URL: http://fridalindgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0