Gissa vad jag har gjort!


Jag hade uppskrivning idag och klarade det! Trodde inte det var sant när jag såg resultatet efter provet, nöp mig själv minst två gånger, sedan var jag full av extas tills jag själv tröttade ut mig själv pga av det.

Jag har precis släppt av sambon på flygklubben, körde mot Ö&B och körde hem - helt själv. Pricken över i:et var att jag dessutom dundrade på med The Most Beautiful Lie. (Sebastians tredje album, för er därute som inte visste) Det går inte ens att beskriva hur härligt det verkligen känns nu.

 försöker se "moget" glad ut utan att överdriva, att jag ens lyckades stänga munnen är ofattbart.

Kommentarer
Postat av: erika

2011-01-28 @ 12:47:09
Postat av: erika

Grattis Sara!!! Sjukt stolt över dig <3333

2011-01-28 @ 12:48:06
Postat av: gigi johansson

WAY TO GO SARA :):) I AM SO VERY PROUD OF YOU HONEY, MY SMART ALMOST 21 YEAR OLD :):)ERIKA AND I CAN´T WAIT TO HAVE YOU HERE!!!! LUV YA MUCH!!!!

Mom

2011-01-28 @ 23:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0