The Flanders Way

Det var ett tag sedan min blogg varit så död så många dagar i streck, men det närmar sig teoriprovet och nervös som jag är lade jag bloggen åt sidan och teorin blev prio 1. Jag har inte bara pluggat dock.
I fredags åkte Max och jag till Växsjö med Timo, i lördags var vi lata tjockisar och igår shoppade vi i Karlskrona och såg en film. Man ska inte bara plugga konstant, det tär ju på en.

I lördags började vi prata om Simpsons från ingenstans, då vi kom in på Flanders goda hot coco, som vi därmed bestämde oss för att göra. Klockan var efter nio så vi hann aldrig handla marshmellos eler någon chokladpinne att ha den på. Men gott blev det;

Var lite sen med att plocka fram kameran innan grädden smälte, men ni fattar :)

Simpsons bringar inte bara den dagliga dosen med humor, den serien inspirerar också!

Kommentarer
Postat av: erika

aaahhh va gott det ser ut!! :P

2011-01-25 @ 11:26:27
Postat av: frida

hur gör man den där då?

2011-01-25 @ 15:58:11
Postat av: gigi johansson

YUMMY, YUMMY, YUMMY IN MY EMPTY, EMPTY, TUMMY, HA!

2011-01-28 @ 23:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0