Vad är det för sjuk värld vi lever i?

Igår kväll gick Max in på Chrome för att söka efter något självlysande till bilen, då något helt annat dök upp i sökmotorn efter att han bara hann knappa in ett "s":



Hur kan sådana sidor finnas och inte bli anmälda eller åtminstone stängas ned? Det är vansinnigt idiotiskt! Det tilltalar ju till deprimerade, det sista som behövs är någon som uppmanar dem och ger tips på hur man kan ta sitt liv!

Brukar inte ha med allvarliga inlägg, men jag behövde skriva av mig, det där är helt fel.


Kommentarer
Postat av: erika

Tror jag har vart inne i självmord sidan (gör ett arbete om självmord) Och har för mig att det stog lite statistik och hjälp man kan få m.m :)

2011-01-26 @ 21:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0