Ett år sedan...

... jag flyttade ned till Ronneby och bosatte mig med Max. Var tusan tar tiden vägen?



Tänker jag tillbaks på den dagen känner jag mig lika entusiastisk och överlycklig!

Hur vi blev ihop förblir ett mysterium för oss båda, då jag aldrig trodde jag hade en chans med honom. Och Max, ja, han hade varken tid eller ork att träffa någon just när han studerade till flygtekniker. Någonting hände i alla fall.

Fick precis höra nu vid lunch att Freddy hade sagt till Max, innan vi träffades att "hon är snygg och kåt". Tvivlar på att det är därför han gick med på att träffa mig. Jag får än idag höra en hel del nytt som han hört om mig. Nåja, kan inte ha varit så farligt då han tillslut gick med på att träffas!

Nu ska vi ut på "kattjakt" - inte så galet som det låter, vi har bara döpt om våra promenader så. Sedan bär det av till en kort arbetsdag.

P.S JAG ÄLSKAR MAXIMILIANO ♥

Kommentarer
Postat av: gigi

Oh Sara, i just LOVE this pic. of you two!! Iäd just like to add one thing: R U OUT OF UR MIND?? Going on that ride?? :) :) <3 <3

2011-07-28 @ 20:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0