Ofunktionell kropp.., eller skalle.. - Både och...

Ni kan nog aldrig gissa vad jag lyckades med igår kväll. Insåg inte att klockan var efter tio så jag stressade lite snabbt till badrummet för att ta mina p-piller. Jag svalde i fel strupe. Trodde först det bara var vatten jag råkat svälja fel. Jag kunde ju andas som normalt, men märkte med tiden att jag hade betydligt mer ont än vanligt i ett sådant fall.

Max märkte att jag höll om halsen mycket och undrade hur jag mådde så jag sa som det var: "Jag tror fan jag svalde tabletten i fel strupe!" Hans reaktion var då bara "Men sluta, du kan inte ha svalt ett p-piller fel!" följt av "Klantröv!" och "Bara du lyckas med även det omöjliga!" när jag tillslut hostade upp den.
Så jag tog en till. Vill inte ta några risker liksom.


I mitt löjliga och patetiska försvar så är p-pillerna väldigt små.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0