Tasty yet so fatal

Ni kanske tror jag ruttnat bort på demensboendet, men jag har funnit lite andrum. Är ledig imorgon och jobbar bara fyra timmar på tisdag (!).

En kväll som denna tillbringar sambon och jag med söndagsmys, pizza och cola. Han tog en hyfsat "nyttig" pizza. Jag däremot skulle kunna få främmande folk tro jag har dödslängtan.


Detta, mina vänner, är en lösning för flat asses, som vill få lite ba-donk-a-donka. Varför lägga ned pengar på att få silikon injicerat i röven, när man bara kan äta sig fylligare?

Kommentarer
Postat av: gigi

YUMMY!!!! It's late and i must sleep but i want this!!!!

2011-07-24 @ 23:19:28
Postat av: sloarez - passion for fashion

Hejhej, ville bara titta in och säga att du har en super fin blogg, kram! ♥

2011-07-26 @ 00:42:59
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0