USA, USA!!

Fuck yeah, som jag brukar säga varje gång efter att Max ropar USA som en patriotisk amerikan. Att jag svär kommer inte direkt som en chock till er?
Idag är det USA:s nationaldag och jag har haft fullt upp med att röja undan i hemmet och bakat.

Egentligen ville jag göra en stor cheesecake med amerikanska flaggan på, men så avancerat kan jag inte köra nu. Vi hade heller inte mycket hemma, så liksom Homer improviserade med välkomnsmattan från Flanders sommarstuga, när han saknade badbyxor, improviserade jag med att baka något enkelt med ingredienser vi alltid har hemma - amerikanska (ja idag tillägger jag många amerikanska och amerikanskt innan vissa ord bara för att) brownies med glasyr och lite florsocker på toppen.

Nu borde man egentligen vara i Boston med släkten och gå på BBQ och äta tills man knappt kan andas och dricka så mycket öl det går att få tag på. Och fyrverkerier. Det ska smälla högre än på nyårsafton! Ack så avundsjuk jag är på mamma och syster som åker dit nästa år!

Bjuder på en gammal bild från sommaren '09 när vi ivrigt handlade inför 4:e juli.

Kommentarer
Postat av: erika

hahah ni lyxade till det lite iaf :)

2011-07-05 @ 20:09:16
Postat av: gigiljohansson

We want you and Max to come with us Sara!!!!

2011-07-09 @ 14:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0