Är huvudet dum får kroppen lida

Ledig även idag och solen skiner. Jag ville njuta av den så fort jag klev upp ur sängen. Trots min halsont som bröt ut igår eftermiddag.

Jag och Jenny gick ned till sjön i hopp at få lite färg. Vi jobbar båda sommaren, så är vi bleka sommaren ut har vi en ursäkt. "Vi var inlåsta på jobbet hela dagarna" Jag har dock fått lite färg faktiskt. Känns däremot inte bra i halsen, men jag tog inget dopp. Fan, jag har inte gjort det alls i år. Men jag tar inga risker nu. Jag blev hemskickad en gång när jag praktiserade på ett äldreboende pga sjukdom och tänker inte låta det ske igen. Jag ska jobba och dra in massor med pengar så vi kan spara till villa.

Att jag känner mig sämre nu är med stor sannolikhet för att jag solade iförmiddags. När solen är som starkast. Pucko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0