Busy being drunk and happy

Jodå. Imorgon jobbar man från kvart i sju till 18 på kvällen. Max får sköta maten helt själv och alla kommer över säkert så tidigt som 14-15. Som ni säkert förstår med detta seriösa, trista inlägg blir det inget bloggande imorgon eller på hela helgen för den delen.

Men inte tror jag att mina läsare är beroende av datorn och måste starta den på midsommarhelgen. Samla ihop ett gäng, drick i stora lass (förutom lillasyster, take my word for it - alkohol är dåligt!) och ät så ni knappt kan dansa runt midsommarstången.

Skål!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej raring! Jag skulle bli oerhört glad om du ville rösta 5 stjärnor på min klänning. :)



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=MkkzHFQDPo9os8Wi9jFJraDWyEP6bPCnxlb3or73V3gCz3ixao5H#Gallery



Funkar det inte att klicka på länken? Sök då på "Tereze". :)



Om du stör dig på kommentarer likt denna

så ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Ha en fin dag!



Mvh Tereze, http://holykirch.se

2011-06-23 @ 14:50:18
Postat av: erika

Aw du vill att jag ska må väl x3 men practise what you peech!!! Hur nu det stavas hehe =)

2011-06-25 @ 19:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0