Grabbhelg, fast med mig inräknad

Godmorgon på er! Hoppas ni haft en härlig midsommar!

Vi hade besök av Per och Tomas, de andra kunde inte då de fick jobb i sista minuten, men hey vi hade riktigt kul ändå och ingen behövde stå upp vid matbordet pga brist på stolar.
Trots mitt tio timmars pass dröjde det inte länge att komma in i fas och förtära alkohol och festa loss med grabbarna. Måste dock säga att snapsen (Utö något) är farligt gott, ifall ni skulle köpa det någongång. Jag kände mig som en lullig liten berusad tonårstjej efter tredje snapsvisan.

I fredags åt vi typiskt svensk mat (samma som vid jul & påsk, snacka om att vi måste ha mer variation under helgdagarna!) med snaps, och gick ut senare under kvällen. Att bli erbjuden ett ligg inne på toan av någon främmande karl direkt när vi anlände var dock ingen bra början. Max var min hjälte och väntade utanför varje gång därefter.

Vi hade däremot problem mot natten och fick inte tag i taxi. Vad gjorde vi? Vi åkte svart. Jepp, fördelen att inte vara en storbloggare är att man kan avslöja mindre bra saker man gjort. I vårt försvar var det kallt och vi var inte i skick att promenera 40 minuter.

I lördags var vi förvånansvärt aktiva. Minigolf, bowling, basket och slutligen biljard. Och vi var bakfulla så ni borde häpna!
Senare fram mot kvällen såg vi film och drack te istället för öl. Tänka sig!

Nu har de begett sig hemåt mot Göteborg. Men helgen gick inte för fort som tur är. Jag har njutit av varende minut. Jag jobbar två helger i rad framöver. Yaayy!

Bjuder på lite bilder. För ni vill väl se?








Räddaren i nöden. Hört at man ska dricka mjölk innan man sover för att undvika baksmälla, men vi körde på pizza och kebab.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0