Man hör det man vill höra

Efter kvällsfikan upptäckte Max en sak.

Max: Aah.. - du har bränt dig!
Jag: Ja lite..
Max: Vad sa jag till dig igår?
Jag: Att jag skule ligga nära skuggan ifall det blev för mycket sol.
Max: Att du ska ligga I skuggan.


Okej lite bränd på bröstet men kolla in armarna! Markant skillnad om man kollar före och efter. Jag hjälpte er med pilanvisningarna. Jag gillar inte att cencurera egentligen, men det här gjorde jag inte för mina villkor jag måste följa, jag valde det frivilligt. Den enda som får se mig i linne utan bh är Max. Och vänner när vi har sleep-over.

Ledsen att göra alla killar besvikna, men vi brukar inte jämföra bröst eller ha kuddkrig i våra underkläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0