2 mars

Hej vänner! Hoppas ni överlevt de långa timmarna då blogg.se hade strul med sidan. (ni är förvisso mer facebookare än bloggare, så där hade ni tur att det inte var FB som hade problem!)
Bloggskadad som jag är var det lite tufft då jag kom på något att skriva, som jag numera glömt bort helt. Men jag är i Västerås nu och prioriterar att träffa er före bloggen såklart!

Idag har jag varit på en lång och mycket trevlig promenad med Nina i det som faktiskt var en solig och fin vinterdag.

Bara någon timme senare åkte jag ned till stan och mötte upp Frida. Planen var att sola först och shoppa sedan, men olyckligtvis hade stället inte några solarium kvar pga att de skulle bytas ut, men vi hade trots det mysigt på stan. Hittade en kavaj för ett rimligt pris, som jag tänkte får bli dagens bild eftersom jag aldrig tog ett på Frida lilla.



Jag älskar kavajer, tycker det är ett måste i garderoben! Sen att Max tycker det är stiligt när en tjej bär kavaj och blusar är ett plus - det blir ju win-win!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0