Four day break

Jag är inte sjuk eller blivit kidnappad av några psykopater i en minivan (japp jag har sett för mycket criminal minds), jag har bara haft lite fullt upp de senaste dagarna, så nu behöver ni inte oroa er längre.

Igår jäste sambon och jag i soffan framför en film efter att ha tryckt i oss en hel tacopaj, Vi snackar enorm paj full med all köttfärs och gräddfil och allt annat som man har till tacos. Och jag hade bakat cupcakes till honom också. Han åt även det. Sen åt vi chips, trots att vi knappt kunde röra oss. Vi har uppnått det ultimata fettolivet! - Fast bara under helger I promise!

Men hör och häpna; vi tog en promenad vid sjön igår vid solnedgången, så vi rör oss också!
 
inte lika onyttig som de cupcakes jag bakat tidigare. Jag tänker på hans hälsa och dessa innehåller fullkorn, men säg inget! Vet man att något man stoppar i sig är nyttigt smakar det inte lika gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0