I'm home

Hemkommen efte en lång dag på jobbet. Med mina förra två deltidsjobb hade jag för mycket tid över, nu är de flesta av dagarna fulla. Jag har huvudvärk, men det är ett bra tecken på att man gör viktiga saker. Inte alltid, men i det här fallet är det så.

På bilfärden hem fick jag två missade samtal från tidigare jobb jag sökt, plus ett samtal där jag bokade in en intervju till ett annat jobb jag sökte någon dag innan jag fick jobbet jag har nu. Då blir det dock vikariat eftersom två heltidsjobb inte är möjligt. Men visst är det sanslöst att jobb inte finns när man behöver dem, men så plötsligt när man är anställd någonstans ringer alla samtidigt och behöver en?

Snart ska jag iväg och hämta sambon på jobbet, vill hinna lata mig på soffan och ta alvedon innan, så jag säger hejdå för den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0