Oändligt mycket tvätt

Hej på er!
Om en kvart ska jag iväg till tvättstugan
vilket är välbehövt! Vi har inte haft såhär mycket tvätt nångonsin. Orkade inte ta kort på allt, men om vi säger så här; igår kombinerade jag en ganska fin urringad klänning och svarta strumpbyxor med min tjocka Boston-tröja. (Snacka om att sända mixed signals till sin kille!)

För övrigt börjar jag tröttna på att vara blond. Varför blekte jag det sist då undrar ni? Därför det var inte först inatt jag drömde att jag var brunett igen och saknade det. Blondt är trist och för sött & oskuldsfullt. Seriöst, hur prydig och blyg ser jag inte ut på min profilbild?
Sara Marie-Louise är galen och kan vara grov i mun - jag behöver en färg som matchar min personlighet!



Fast vi ska på bröllop den 18e juni, kanske fixar askblond eller något däremellen då och blir brunett mot juli när jag fått färg från sommarsolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0