Riktigt flott

Hemkommen från en härlig dag på stan med syster och Frida. Vi letade upp en present till mamma som fyller år snart. Vi har även syndat. Vi beställde chicken nuggets på McDonald's. Det var riktigt flott(igt), vilket får mig att känna mig hemsk nu med tanke på vad som ska käkas hos familjen senare ikväll. Dubbelfet dag!



Erika är festsminkad och ska iväg på 100-dagars festen. Bra storasyster som jag är blev jag orolig över en sak:
- Fan har ni ens någon sprit eller så? Det har dem förvisso, men det första jag borde tänkt på är om de ens har något sätt att ta sig hem. Det var min andra fråga. Och det har dem också!

Datorn är långsammare än Homers trögfungerande hjärna och därmed kan jag inte lägga ut en bild från dagen som gått, men försöker igen lite senare.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0