Spermy

Skäms över att jag faktiskt känner till bloggerskan Kissie, har hört ett och annat om hur hon snackar skit om andra bloggare, men nu kan jag komma att låta som henne. Jag kunde inte låta bli att reagera när jag såg en blogg med det här ordet i:

No offence till han/hon som äger den bloggen, kanske är det tänkt att det ska stå med för att driva med läsarna, eller så kanske det betyder något på ett annat språk, vad vet jag? (Hoppas för personens skull att det inte är ett smeknamn, vem vill bli kallad för Spermy?)

Kommentarer
Postat av: mysaan

svar på kommentar: Haha ja det får du göra, baksmälla är nog något av det värsta jag vet. Jag vet hur man håller sig borta från de därför tar jag paus från alkoholen på obestämd tid för jag klarar inte de längre jag blir liksom ALLTID stört bakis varesig jag dricker as mycket eller håller mig i skinnet :p

2011-03-11 @ 14:32:55
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/
Postat av: lejlaomerovic

fin blogg !

checka in min blogg oxå :)

www.lejlaomerovic.blogg.se

2011-03-11 @ 22:55:20
URL: http://lejlaomerovic.blogg,se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0