Stern but fair

I lördags hade vi en trevlig shoppingrunda i Karlskrona och såg film. Senare under kvällen behövde vi dock sätta på hårdhandskarna. Vi sålde biljetter till en kollega till Max och det var många trögfattade fyllon. Ordningsvakten tog hand om dem, men när han behövde gå iväg snabbt fick Max och jag hålla folk ute när det var fullt. Inte lätt alls! Vakter borde få mycket betalt för att stå ut med sånt shit.

Men visst hade vi kul ändå. Efter klockan ett såldes inga fler biljetter och vi satt oss vid baren, tog några drinkar och lyssnade på bandet. Trots att vi ställde upp volontärt fick vi en del av pengarna vi samlade in, vilket inte var helt fel!

Så anledningen till att jag aldrig bloggade igår var bl a för att vi kom hem sent i lördags och sov länge, så umgicks Max och jag varje minut igår och jag bloggar bara när han är i duschen eller inte hemma för att inte vara otrevlig mot honom.

Nu ska jag bara lämna in mitt arbetsschema till nästa månad sen tänker jag fortsätta med kursen. - Visstja jag går en kurs på internet.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad är det för kurs? :)

2011-03-28 @ 19:56:35
Postat av: Sara

En utökad omvårdnadskurs :-) Gratis och meriterande!

2011-03-29 @ 10:36:50
URL: http://saramariesmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0