Att lyssna är inte alltid det bästa

För ca två månader sedan började jag känna mig stressad över att hitta en klänning till Anna och Victors bröllop som numera är om sex veckor. Så fort inbjudan kom hem i brevlådan ville jag mer eller mindre kuta runt över hela stan (haha stan kanske man inte kan kalla det lilla i Ronneby) tills jag hittade den.

"Men sluta! Det är jättelångt tills dess. Ni tjejer ska alltid göra så stor grej av det. Du behöver inte leta redan nu."
Så jag gjorde inte det, förutom att kika på olika sidor på nätet. Förra veckan hittade jag den perfekta klänningen och jag skulle beställa hem den.

- MEN, leveransen tar upp till tio veckor, och hinner troligtvis inte komma först efter bröllopet!
Jag har mycket arbete och förberedelse inför en demonstration, men jag känner redan nu att jag säkerligen kommer slarva med det pga en efterlyst klänning. Kaffe och sockerkick är vad jag behöver för att hinna. Första anhalt blir Karlskrona, sen Karlshamn osv, tills jag har den hemma i garderoben.

Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: ELIN

oj jisses 10 veckor..

2011-05-04 @ 11:00:47
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: gigiljohansson

Good luck honey!!!!

2011-05-04 @ 17:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0