Cupcakes and shoes

Det har min dag bestått av för det mesta. Är man ledig så är man, och igår sa Max med dessa ord "Du ska få en liten uppgift till imorgon. Leta efter skor, och hittar du ett par så köper du dem." Inte kan han säga något sånt utan att det finns en hake kanske ni tänker, men jo det kan han. Han tycker nämligen jag behöver ett par sneakers som inte är av tyg så det är vad jag letat efter och velar mellan två par.
Nu, i väntan på att han ska komma hem bakar jag cupcakes till honom. Borde kanske skippat det här tråkiga inlägget och lämna över fantasin åt er en dag.

Kommentarer
Postat av: gigiljohansson

Nothing u write is boring! Now I´m drueling, longing for cup cakes! Here´s a hint for u; it´s almost Mother´s Day and I know a mom who would really love cupcakes!!

2011-05-19 @ 23:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0