Dagens ilandsproblem med hundratals utropstecken

Igår färgade vi mitt hår och jag hade rätt så positiva förväntningar då jag färgat det sedan jag var 14 år. Vi använde en ljusbrun färg (eller så stod det i alla fall på förpackningen). En sådan där tio minuters behandling bara, vilket lät bra. Appliceringen tog inte ens en kvart-tjugo minuter, så jag hade inte färgen i håret särskilt länge. Ändå blev det nästan svart! Hur det kommer sig vet jag inte, jag gick från blond till riktigt mörkbrunt på ca 35 minuter totalt. What the hell?!

Det finns så mycket som händer i världen, men jag vaknade ändå direkt på riktigt dåligt humör och blir rasande när jag ser mig själv i spegeln. Orsaken är väl kombinationen på den oönskade färgen, och att jag närmar mig sockertabletterna på kartan. Färga aldrig håret innan djävulsveckan om ni har lätt att bli överkänsliga - jag är långt ifrån glad, och vill fräsa åt folk. Kanske ringa till företaget som tillverkar den hårfärgen och skrika på dem tills jag punkterar lungorna. Någon ska i alla fall få för det här. Det har alltid gått bra förut när jag färgat hemma, så vi gjorde inget fel.

Jag skulle kunna få rollen som Samara, jag är tillräckligt arg och har likadant hår. Jag tänker inte stå ut med den här färgen i ens slutet av veckan. Jag ska ändra till färgen jag skulle ha från början; LJUSBRUNT.

Ni får ursäkta att jag slänger in ett sådant aggresivt inlägg (var bara glada att ni slipper umgås med mig nu), men jag behövde skriva av mig eftersom jag inte har någon att skälla ut än. Och jag vägrar låta Max bli offer.
Klagosamtal nästa!

Slänger in ett klipp på Tourette's Guy som svär mindre än mig i dagsläget. Ska försöka skriva något mer läsvärt ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0