En Rubrik

Vet inte ens varför jag bloggar, nu när jag egentligen inte har särskilt mycket tid. Det är mycket nu inför sommaren. Börjar andra jobbet den 14:e juni redan, och har precis pratat med chefen. Så måste Max och jag åka ända till Kalmar snart för att shoppa extra sängkläder på IKEA, inför Kalle och Lindas vistelse över en helg. Och klänningen till Victor och Annas bröllop. Den har jag ännu inte funnit. Jag måste även förbereda inför kommande demonstrationer. Så... för er som har lika mycket tid över som jag hade i nästan två arbetslösa månader förra året, kan roa er med att försöka fånga Brians haka när den är i mitten, mot slutet av videon. Det gjorde Max häromdan och lyckades nästan. Vi är inte bara Simpsons nördar, vi är galna i Family Guy. Ni vinner inget, men det är bra tidsfördriv om ni har en ganska ny dator som tål mycket. Jag återkommer när jag åstadkommit lite mer.


Kommentarer
Postat av: erika

Hahah XD

2011-05-23 @ 20:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0