Han kan sina grejer

När vi var och shoppade i Karlskrona behövde jag ett nytt läppstift. Jag har använt samma i nästan två år, och tänkte fortsätta med den.

Max
: "Dark brunette" Men du är ju inte brunett alls.
Jag: Nej, jag vet.
Max: Ska du inte ta den här då? Den är framtagen för blondiner.

Jag gillar att Max kan engagera sig i sådant som hår, smink och D.H, det är för härligt!
Innan jag träffade honom trodde jag inte det fanns killar som honom och att man fick ha två olika killar; en bög kompis som kan hjälpa till med skönhet & hälsa och sen en hetero kille som tar sig förhållanderollen och gör sådant som bögar aldrig skulle ge sig in på. Men Max är en hetero man som kan tjejsaker med. Han har allt!


Men jag passar väl i en nyans för brunetter? Jag kommer ändå inte vara blond länge till. Är lika ivrig att färga håret som Homer var i Simpsons-filmen när de gav ut gratis munkar.

Kommentarer
Postat av: ELIN

haha härlig kille. jag frågade min karl vilken färg jag skulle ha på mitt nagellack. rosa eller grönt. han sa rosa jag bara varför? de tär vårens färg sa han haha

2011-05-10 @ 11:20:08
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: gigiljohansson

Bränn dig inte för mycket nu!

2011-05-11 @ 21:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0