Inväntar besked

Hatar lediga dagar. Att vara ensam med mina tankar är oftast inget annat än otrevligt.
Nyss längtade jag tillbaks till USA och tröttnade mer på Sveriges velande väder. Nu är jag nervös inför ett besked Max eventuellt skulle få på jobbet idag angående om han ska utomlands på tjänst. Lyckligtvis där det INTE sker krig och han skulle reparera stridsflygplan då, precis som han gör nu, fast lååångt bort. I en hel månad. Det tänker jag på nu.

Jag vet mer eller mindre redan att det är klart han kommer åka. Det är positivt bl a ger det mer pengar, men typiskt mig lyckas jag omvandla det till något mer negativt, som att jag t ex får gå på ett bröllop ensam. Illa nog är det att jag måste vara 100% nykter, så kan jag inte ens dansa med min partner, som alla andra kommer göra. Fan. - Och ja, jag är väl medveten om hur barnslig jag låter.


Det här är enda passande "åh nej!"-bilden jag fann. (Ignorera att jag ser ut som en uppblåsbar docka, ölen var kall!)

Kommentarer
Postat av: frida

men vad jobbigt :( har han fått svar om han ska åka eller inte ?

2011-05-26 @ 20:22:19
URL: http://fridalindgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0