Kom och slicka!


Lite suddig, men ni chokladälskare blir väl ändå sugna, visst? Max och några andra har kidnapat Victor och fixar en svensexa åt honom as we speak. Under tiden bakar jag choklad cupcakes med hallonglasyr, som sitter och väntar på att bli uppätna, när han kommer hem.

Han hinner inte hem för att slicka smeten, men det är nog lika bra. Tro det eller ej, tänker jag inte heller göra det. Jag ska diska bunken direkt! Sen om mina cupcakes blev goda, det märker vi efter att Max smakat dem.
Han är egentligen inte mycket för choklad, men han tyckte mycket om chokladkakan jag gjorde, och han kunde knappast vara så bra på att fejka över choklad. Hoppas inte han är bra på att fejka i alla fall.



UPDATE: Såhär fina blev dem. Tanken är att ni ska bli frestade.

Kommentarer
Postat av: erika

Hahah mumsigt sert det ut!! :D:D

2011-05-29 @ 22:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0