Living on the edge

Bloggen är mer eller mindre död under de dagarna när solen lyser och vi är lediga samtidigt, så blir det bara. Idag har vi köpt hårfärg (ja, jag ska färga här hemma, Max har ställt upp att ta mig bakifrån medan jag gör sidorna - ja jag vet hur det lät, men ni vet vad jag menar), solat och fiskat.

Det blev allt varmare och slutade med att vi tog av oss kläderna när vi ändå var ute med båten. Vi gillar att leva farligt nämligen. Fast i ärlighetens namn behöll han sina shorts på och jag satt i mina underkläder med tröja runt midjan så jag kunde dra upp den snabbt om en folk skulle dyka upp från ingenstans och titta ut mot sjön. Det är ändå som en bikini, fast ändå inte.. En barnfamilj hade med stor sannolikhet inte uppskattat det och vi skulle bli ihågkomna som paret som tog en snabbis i sjön fast vi bara njöt av vädret.
Bjuder på en helklädd bild i solskenet!

Kommentarer
Postat av: ELIN

Gud vad härligt! Sist jag o mannen min åkte ut med båt började det ösregna och åska..

2011-05-09 @ 12:56:06
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: gigiljohansson

Flytvästar fanns omboard säkert!

2011-05-11 @ 21:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0