Man har sina favoriter

Vi har varit tillsammans ett tag nu och jag är mer kär i honom än jag någonsin varit tidigare. Jag har en mapp på datorn med bara hans foton, där liger bl a bilder på oss vid sjön, eller solnedgången, och de flesta är "romantiska" bilder. Jag fick nyligen reda på att han har en liknande mapp med foton på mig. Dock inte så normala, mestadels är ganska sjuka som...

Bilder från halkbanan:
eller den kvällen han bjöd på pasta och hemgjord pesto som satt i tänderna. "Haha le stort jag måste ta kort!"
eller så är det Crasy Cat Lady med grannarnas katter
Men visst har jag lite mer udda bilder på honom. Ibland är det de sjukaste bilderna som är roligare att kolla på.

Kommentarer
Postat av: Elin

haha pojkvännens bilder på mig ör antingen när jag sover med dreggel nerför hakan eller en morgonbild på mig ..

2011-05-16 @ 12:10:58
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0