Regn och sol

Jag är frustrerad. Ena stunden är det sol. Sen duggar det plötsligt och är grått och molnigt. Men visst kan man få färg även när det är molnigt. Och en solkänslig typ som jag borde lätt få det då. Men det är kallt!
- Oroa er inte, det här förvandlas inte sakta men säkert till någon mer seriös blogg om solbränna och smink och allt vad det heter. Jag går bara genom ett par stressiga veckor, utan någon inspiration till bloggen. Funderar på att göra en sådan "onödig" lista som verkar vara populärt och omtyckt. Men då ska det vara en lista där jag avslöjar konstiga saker, inte något skyggt som "min favoritfärg är lila" eller "jag åt ur smörpaketet när jag var liten". Nej. Den ska vara vågad. Dels för att bloggen ska återfå en gnutta av det sjuka som jag kallar humor, dels för att ni ska känna att ni läser den på egen risk igen.

Bjuder på en konstig bild på syster och jag, som uttrycker syskonkärlek genom att strypa varandra.
No offence till mormor men jag ser verkligen ut som henne på det där fotot. Inte att hon ständigt håller en sådan min, men så ser hon ut när hon hör någon vara grov i mun. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0