Vissa ord förändrar allt

Så tidigt som igår kväll hade jag en helt annan inställning till det som inte blev min favoritfärg. Max tycker det är snyggt, fränt och sexigt. Han är nog den ärligaste personen jag träffat och säger sanningen även om den inte alltid är det man vill höra, så med andra ord om han tyckte det såg hemskt ut hade han sagt det. Så nu är jag nöjd med min hårfärg. Inte lika som jag hade varit med ljusbrunt, men jag grubblar inte över det längre.

Velar fram och tillbaka whether or not om jag ska behålla klagoinlägget från igår eller inte. Får se om jag kanske lösenordskyddar det?

För övrigt körde jag ett grupppass igår för första gången
. Indoor Walking i 45 minuter. Helt vansinnigt! Jag gick från att vara en lat student som ofta skolkade från idrottslektionen, till en träningsmotiverad tjej.
Att jag ens kunde röra på mig konstant i tre kvart trodde jag inte var möjligt. Visst, jag har gjort promenader och sånt under längre tid, men att ständigt hålla högt tempo på maskin så jag mådde illa var en helt annan sak. Men det kändes bra efteråt!

Ska hoppa in i duschen sen får ni eventuellt se resultatet av hårfärgen. Tills dess, ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0