You're only as old as you feel

Erika och jag över telefonen:

Jag: Åh, vet du vad Max och jag ska göra imorgon?
Erika: Vaddå?
Jag: Vi ska införskaffa blommor till balkongen!
Erika: Eh...
Jag: Eller det där lät kanske inte så kul, snarare som om vi vore pensionärer, men point being, sommaren är här!

Några minuter senare...

Jag: Fan! Glömde precis vad jag skulle säga.. Vad pratade vi nyss om?
Erika: Choklad och dricka..
Jag: Hmm.. Vad sa du innan dess?
Erika: Kommer inte ihåg...


Gammal bild på två gamla tanter (lyckligtvis bara i sinnet) till systrar


Kommentarer
Postat av: erika

Hahha men jag sa inte bara eh.. jag sa jaha det låter... tråkigt haha :P

2011-05-18 @ 14:25:20
Postat av: Sara

Där ser du, jag är senil! Visste att du sa "eh" sen nåt annat, men glömde redan vad haha

2011-05-18 @ 15:22:37
URL: http://saramariesmith.blogg.se/
Postat av: gigiljohansson

Now now girls, don´t be like that. We all know that I am the one who´s, who´s... What were we talking about ??!!??!! :):)

2011-05-18 @ 20:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0