Never to late to celebrate

Halloween kan nog vara bästa helgdagen. Den har ännu inte firats. Inte bryr jag mig egentligen att det inte skedde 31:a oktober, det är själva firandet i sig som ska bli kul! Beställde inte min kostym först igår. Hade sådan beslutsångest och Max var inte direkt hundra procent insatt i det hela när jag frågade vad han tyckte.

Häromdan fick jag bekräftat att tjejer engagerar sig mer än killar. När det gäller outfits i alla fall. Tjejer och bögar have an eye for detail.

- Max respons var kort och koncist: "Vet inte, jag kommer sätta på dig i vilket som."
- Jenny fick länkarna skickade till sin facebook, och hon kollade verkligen igenom detaljerna på var och en och jag fick tillbaks ett långt meddelande gällande passform och allt annat man ska ta hänsyn till.

Nu behöver jag er hjälp. Gick upp 5.00 imorse för jobbet, nu är jag redan hemma och helt slut (trots att jag sov djupt redan 21.05 igår). Så.. ska jag förtära oändligt mycket kaffe, eller sova en timme, eller två? Sms:a bara, ring inte ifall jag hunnit däcka i soffan.

Kommentarer
Postat av: nina

oo vad blev det för kostym då :p

2011-11-03 @ 17:58:39
Postat av: Sara

Fransk hembiträde, alltid velat klä ut mig till det!

2011-11-03 @ 18:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0