Goose Bumps

Ville inte att ni skulle tro Paranormal Activity skrämde ihjäl oss. Vi lever och livet går vidare. Jobb, sova och ja allt annat. Vi hyrde faktiskt efterföljaren.

Jag tror inte på spöken och demoner som det handlar om i filmerna. Ändå blev jag rädd. Max har alltid varit den modiga, men tom han fick gåshud. Å andra sidan tror han på spöken, så att han reagerade när vi började höra massa ljud från bl a elementen, i samband med filmen, är inte konstigt.

Jag gillar att vi inte bibehåller lika mycket "mystik" från varandra. Vi drack flera liter saft och efter filmen vågade sig Max först ut i hallen följt av: "Jag tänker lämna dörren öppen!" Det gjorde även jag. Fyfan! Nåja jag rapar åtminstone inte inför honom. Måste ju bete mig lite som en fin flicka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0