I still love him

Häromdan somnade jag på soffan som en gammal, sliten hund, efter en oändligt lång dag på jobbet. Tur att Max väckte mig så jag inte blev uppe hela natten. Sen att jag orkade resa mig upp direkt är en annan sak. Plötsligt sätter han på Two And A Half Men på - de nya, förfärliga avsnitten. Rätt som det var hoppade jag upp direkt och lämnade rummet för att hämta saft (läs: fly undan Ashtons omständiga roll i serien).

Till min förundran hade Max inte bytt kanal efteråt. Ropet: "Åh, han har gått ner!" fick mig att inse att han syftade på Jake. Nåja han ville kika lite snabbt för att se hur dålig serien egentligen blivit nu när Charlie är borta. Jag älskar Max fortfarande. Även om han såsmåningom kanske gillar det nya jag avskyr på 6:an.
Jag saknar Charlie Harper. - Nej mamma, jag är inte förtjust i honom!

Snabb förklaring till er: Min mamma har under åren alltid trott jag gillade någon bara för att jag försvarade, eller tog upp något positivt hos en kille. Det är sant. Hon trodde en gång att jag var intresserad av en 46 årig, gift man bara för att vi pratade "länge" en gång i USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0