Jag särade inte för honom den här gången

Nyduschad och trött efter ett hårt (ja faktiskt, jag kör 120 procent numera) pass på gymmet. Max är ute med grabbarna och tar några öl. Han glömde handla på systemet tidigare så han fick ta med mina Sam Adams till förfesten hos Coffe.
Jag trånar nästan efter öl! Är så förbannat sugen! Istället är jag nykter och hyfsat nyttig ikväll så han kan bli full. Om inte det är kärlek så vet jag inte vad.

Tillbaks till gymmet då. Det var tomt och tyst. Ingen tränar på kvällen verkar det som. Trots peppande musik i lurarna började jag "roa" mig själv med att ifrågesätta varför träningsmaskinen jag då använde heter Ab Duction. Varför inte seduction? Man sitter ju där och blottar hela härligheten. Kände mig dock inte särskilt förförisk. Osminkad och troligtvis den slarvigaste uppsättningen någonsin.

Bruttar som faktiskt känner ett behov att ständigt vara snygg, även på gymmet, får ta mig fan skylla sig själva om de får dregglande publik medan dem använder den.



Nu skall kaffebryggaren göra nytta än en gång. Är nämligen fyllechaffis åt grabbarna. Kul... not.

Kommentarer
Postat av: erika

Kör försiktigt! X3

2011-11-26 @ 00:08:51
Postat av: fanny(aka poocow)

Hahaha du är så rolig Sara! fler inlägg skulle uppskattas :)

2011-11-28 @ 00:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0