"Nu kan vi billigt bli magsjuka"

Igår när jag fick frågan hur ofta jag egentligen bloggar kom jag på att jag inte bloggat på evigheter, Internettid.

Kortfattat så har jag inte haft något särskilt att blogga om. Varken en sjuk tanke eller händelse jag kände att jag ville dela med mig till er. Det ska ju vara något åtminstone.

Hade efterskotts Halloweenmiddag i fredags. Roliga bilder, men de bör godkännas innan jag slänger ut dem hursomhelst. Jag har trots allt - håll i er - hela 30 läsare ibland! (Det mina vänner kallas sarkasm för er som inte listade ut det)

Timmar innan middagen var vi på ÖoB och handlade bland annat toapapper. 4x6 rullar för ca 45kr. Max slängde då ut en typisk billig ÖoB-skämt "Oj, det var skitbilligt!" och fortsatte ta upp att det, om någon gång, vore läge att bli sjuka. Tänkte faktiskt skriva ett lite snabbt inlägg bara kring det, men vi hade för mycket att förbereda innan middagen. Och nu fick ni ändå höra om det. Till ÖoB: Go ahead, use it!

                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0