"en stor, mjuk balle"

Max har alltid varit mästerkocken och älskar att laga mat, till skillnad från mig som alltid fick ångest och huvudvärk innan hemkunskapen i högstadiet. Det var till och med värre än idrotten!

Jag bakar helst. Finns så mycket man kan kombinera med bara cupcakes till exempel. Ser mycket fram emot halloweenfesten, då jag ska baka allt möjligt med inspiration från buu.nu.

Som ni säkert vet är Max chilenare, och där äter många piroger. Klart vi ska ge oss på det. Eller, ja, han. Men jag kan assistera om det så behövs. Nu har han börjat baka, för att öva på själva degen. Hans debutscones blev finare än mina som jag bakat länge nu. Alltså kan han laga mat OCH baka. Det finns bara inte! Så nu ska jag bli bättre på att laga mat. Bara för att. Vi har hamnat i Jim-&-Cheryl-stadiet förstår ni.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha en stor mjuk balle :P

2011-10-29 @ 13:47:31
URL: http://fridalindgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0