Sex säljer

Bloggen har fått stå på hyllan ett tag på grund av oändligt många visningar. Plötsligt känns det som om Blekinge är helt öppen för dessa produkter. Fortsätter det i den här takten skulle man kunna ha det som heltidsjobb istället för extra.

Jag är inte tillräckligt bloggskadad för att prioritera bloggen så fort jag är ledig. Max tog mig på utflykt igår. Gick i brunsskogen i två timmar - minst. Vi såg får den här gången. Till skillnad från korna vi såg förra veckan, ignorerar fåren oss helt och hållet.







Nu väntar tvätten. Ena tvätmaskinen har "exploderat" sönder, små delar ligger fortfarande framme, och den har inte blivit ersatt ännu, så det kommer ta dubbelt så lång tid med bara en tvättmaskin. Hur den exploderade kan jag inte förklara. Allt kan hända på Hjorthöjden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0