32 grader

Max befinner sig nu i värmen med jobbet. Som ni märker med det här inlägget körde jag inte av vägen pga av min trötthet eller det att kroppen inte ens hann fatta att jag inte längre låg och sov i vår varma säng. Jag sprang till och med hela vägen hem från parkeringen.
När man bor på ett område som Hjorthöjden, och ser mycket Criminal Minds, blir man mer försiktig (läs: paranoid) av sig. Jag tänkte om jag springer, så hinner ingen ta mig och kanske råna, eller försöka skjuta mig - vad vet jag?

Tror ni vi gick och lade oss tidigt förresten? Det gjorde vi inte, men vi har bra förklaringar. För det första hade Max mycket att packa, för det andra var "uv-kvällen" längre än vi trodde den skulle vara. Ronneby har faktiskt mycket på gång under sommarsäsongen!







Blev inte bra bilder när de släppte iväg berguven, men nu måste ni väl inse att vi inte kunde missa det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0