Åldersgräns

Klockan 4.10 var vi hemma efter en betydligt senare kväll än planerat. Vi skulle vara hos Kristoffer hela kvällen, men slutade med att vi gick ut (ja, det finns faktiskt krogar i Ronneby) på Puls. Vi hade jättekul, men när vi väl lämnat den höga musiken och lade oss i sängen hörde vi inget annat än tjutande ljud. Man är inte tonåring längre, då det inte fanns någon gräns för alkoholintaget, och öronen var som immuna mot högt ljud.

För övrigt har jag bevisat för Max att jag KAN klara av att campa. Tror ni vi hade varmvatten innan vi begav oss? Nej. Så jag fick improvisera. Behöver bara en vattenkokare och tvål så är det bara köra på. Det svåra var att tvätta håret. Tror inte jag fick ut all schampo, men jag blev ändå nöjd för håret var rent och glänsande (!). Jag är knappast den första tjejen som aldrig skulle gå ut med smutsigt hår. Ni som påstår annat vet inte vad ni pratar om.

Såhär i efterhand börjar jag inse att sex timmars sömn inte räckte, så jag velar mellan kaffe och sängen. Blir nog båda. Säng en timme, massa kaffe sedan. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du ska vara glad att du fick sova i en säng, jag och Johan hittade aldrig någon taxi, och inte heller hotell så vi sov i bilen, tror du de va bekvämt i en liten colt med ett snarkande fyllo jämte sig och minusgrader ute haha.

För övrigt va det en sjukt rolig kväll!

2011-09-17 @ 17:30:57
Postat av: frida

hej sara! jag ska ringa dig nån dag men för tillfället e min lur helt död och sönder :O så får ringa när jag fått igång den igen :/ !

2011-09-20 @ 21:59:16
URL: http://fridalindgreen.blogg.se/
Postat av: Sara

Emma: Ja, Max berättade! Att få tag på taxi i lilla Ronneby är omöjligt, ni kunde sova hos oss, ni är så välkomna! Ja, det var förbannat kul, vi får göra om det :-)



Frida: Ingen fara, ring när du kan.

2011-09-21 @ 14:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0