Bröllop nästa

Kommer inte ihåg senast vi åkte till Varberg så ofta. Jag är så lat och lämnade resväskan framme från senast (men den är tom, lovar!). Vi åker ju ändå imorgon igen. Kalle och Lindas bröllop är efterlängtad, är nästan pirrig för dem!


Bilden hör inte ens ihop med inlägget, jag vet. Har redan lagt ut alla bilder som finns i datorn. Och vet inte vad jag ska ta kort på heller, så det får bli den här från utklädnadsshowen. Vår klass var mer eller mindre de enda som behöll dräkterna på hela tiden. De i bakgrunden hade klätt ut sig till den där Saw-gubben. Att äta med mask kan då inte vara det lättaste.

För övrigt är jag ledig idag och börjar bli riktigt rastlös. Funderar nästan på fördriva tiden med att göra ett nytt album, från utklädnaden i skolan, på facebook. På tal om det - Frida, skicka de förbannade bilderna någongång! Du har de roligaste!

Kommentarer
Postat av: erika

Ha så kul på brölloppet!! :D

2011-09-29 @ 17:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0