Seamen in my dreams

Sjömän alltså, missförstå inte rubriken. Vet inte varför jag drömde om flottan. Max hörde till armén, om något borde jag drömt om soldater. Correction: EN - Max.

Hursomhelst så tillbringar jag fredagkvällen med att testa olika frisyrer. Svåra, tidskrävande sådana, som man helst går till frisören för innan skolbalen. Men hey, jag har lärt mig en del på youtube tidigare, så varför skulle det inte gå med frisyrer?

Imorgon väntar en lång dag, så jag planerar inte att leka frisör hela natten. Hoppas ni som inte har tid att passa, får en härlig helg utan baksmälla!


Bjuder på en bild, när jag försöker uppnå den här frisyren. Det är steg nummer två enligt en tjej på YT. Osminkad och oengagerad, men det här är enda bilden ni får. Slutresultatet såg ut som en croissant i såret med två matpinnar som stack ut från den. Fast övning ger färdighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0