Bättre än Böda Camping

Ronneby är påväg uppåt. Svt gjorde en dokumentär om Blekinge igår. Skrattade så jag föll i golvet, och mådde illa strax därpå när jag insåg att jag dagligen får stå ut med den speciella dialekten. Letar upp videon när jag har tid och lägger upp den här, så får ni själva avgöra hur annorlunda (läs; fucked up) allt är här.

Sedan vi flyttade hit har det funnits en husvagn på en och samma parkeringsplats. I höst förra året dök det upp en till, precis bredvid. Nu finns det tre.



Jag tror innerligt folk bor där. Gamla kaninkåta par lever i dem och ser parkeringen som sin trädgård. Och varför tror jag det?


DÄRFÖR...

Nåja, nu blir det gym med Petronella. Pepp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0