Kärlek och hat

Igår var det vår 3 års-dag, helt otroligt! Jag har redan utsatt x antal personer med "fjantigt kärlekssnack" så jag lovar att skona er och fatta mig kort; Middag ute - vin hemma - censur - vin - censur - the end.

Igår var det även en vecka sedan lilla Aslan följde med oss hem. Jag fick höra från Max att han älskade mig, medan Aslan fick sitt första "Jag hatar dig kattfan" från Max.
Men nu vet vi i alla fall att katten inte tål tonfisk. Eller så kanske det var av slump han blev dålig, vem vet?



Hursomhelst så är Max i överlag mer förtjust i Aslan än mig. Innan kvällens slut bad han om ursäkt för att han skrek på Aslan och att han gjorde det för att han var orolig för honom, inte arg.

Nu ville Max precis skämma bort Aslan med våtfoder igen. Ser ut som om jag blir den "stränga" av oss. Det lär bli intressant. Jag håller er uppdaterade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0