Kompensation för fredag den 13:e

Vaknade med lite feber och halsont. Min röst var en kombination av E.T och Patty & Selma. Inte tal om att näsan var rödare än Rudolfs. Inte läge att hoppas på en morgonsnabbis då. Jag menar ni skulle väl inte sätta på E.T med röd mule?

Nu är rösten åter tillbaks efter en hel dag med oändligt många koppar te.

Men där tar det inte slut. Jag har lyckats slå i huvudet och böja upp tumnageln. Kan jag skylla på att jag helt enkelt var lite hängig och borta pga förkylningen, istället för att erkänna att jag är allmänt klumpig?


Kommentarer
Postat av: erika

naw lilla stackars sara :(((( Hoppas din feber gått ner och att din tumme inte gör så ont.. fast det tvivlar jag på för det ser ut som om det där gör gävligt ont! :( Stackare ♥

2012-04-27 @ 20:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0